Nyt on hunajalla hintaa! Herttuatar Meghan avasi uuden putiikkinsa – sitten alkoi tapahtua

Meghan avasi verkkokauppansa juuri äsken, mutta toimintaan tuli heti yllätyskäänne.
Sussexin herttuatar Meghan on vihdoin päässyt avaamaan As Ever -brändinsä verkkokaupan.
Eilen yrityksen Instagram-tilillä vihjailtiin jo tulevasta, eikä kyseessä suinkaan ollut aprillipila.
Vielä hetki sitten sivuilla oli mahdollisuus tilata vain uutiskirje, mutta tuotteita ei voinut tilata tai niiden hinnat eivät olleet näkyvillä.
Tänään (2.4.) asiaan tuli muutos, sillä verkkokauppa avattiin. Meghan tarjoaa yhteensä yhdeksää erilaista tuotetta yhdysvaltalaisille shoppailijoille.
Ostettavissa on vadelmahillo lahjapakkauksella tai ilman, kuivattuja syötäviä kukkia, kahta eri valmistaikinaseosta, inkivääriteetä, hibiscus-teetä, piparminttuteetä sekä sokerina pohjalla hunajapurnukka, jossa on sisällä hunajakennon pala.
Hunajapurkkeja on vain rajoitettu erä. Sillä on melko komea hintakin.
Tarkalleen ottaen 225 gramman hunajapurkista joutuu maksamaan 28 dollaria eli miltei 26 euroa.
Hunaja myytiin ensimmäisenä loppuun, vaikka verkkokauppa ehti olla vasta hetken auki.
Yllätyskäänne
Vadelmahillo (215g) puolestaan maksaa 8,32 euroa ilman lahjapakkausta ja 12,94 euroa sen kanssa.
Hetken kuluttua myös kaikki muut tuotteet olivat huvenneet, ja niiden yläreunassa lukee "loppuunmyyty".
Hilloille ja hunajalle oli selvästi kysyntää.
Nimi vaihtui
Meghan on saanut selvästi faninsa laittamaan ostohousut jalkaan ja osasyy siihen lienee hänen Netflixissä julkaistu sarjansa With Love, Meghan.
As Ever -firma tunnettiin aiemmin eri nimellä American Riviera Orchard, mutta Meghan vaihtoi sen.
Tuotteella oli tavaramerkkiongelmia ja Meghan koki sen myös rajoittavaksi siihen, millaisia tuotteita nimen alla voi julkaista. As Ever kattaa hänestä paremmin sen, mitä hänen lifestyle-brändinsä voi asiakkaille tarjota.
