Vuoden 2001 Miss Suomi Heidi Sohlberg (o.s. Willman) pääsi lentämään Seiskan kanssa New Yorkiin legendaarisella Concordella. Vuonna 2002 tehty luksusmatka alkoi Pariisista, missä Miss Suomi nousi Air Francen yliäänikoneeseen. Heidi oli Concorden ylellisyydestä vaikuttunut.
– Jännittää! Käteni ovat aivan hikiset, Heidi sanoi hetki ennen nousua.

Jännitystä lievensi hieman alkupalana tarjottu irlantilainen kaviaari ja Krug Grande Cuvée -samppanja. Hieman myöhemmin tarjoiltiin alkuruokana ankanmaksapasteijaa ja karpalohyytelöä, pääruokana merianturarullia vihannespedillä ja juustoraviolia sekä jälkiruokana ranskalainen juustovati, tuoreita mansikoita ja mangoa.
– Odotin kuulevani ison pamauksen äänivallin murtuessa, mutta kone vain nyki edestakaisin muutaman kerran ja sitten liikuinkin jo ääntä nopeammin, Heidi ihmetteli herkkujen äärellä.

Lue myös: Ex-missi Heidi Sohlberg turvautui Tinderiin – ”Vaalea tai tumma, kaikki käy!”
Lento Pariisista New Yorkiin kesti vain kolme ja puoli tuntia. Luksuskoneen matkanopeus oli 2 200 kilometriä tunnissa, mutta ilmassa vauhtia ei tuntenut.
– Tämähän on tosi tasaista menoa. Lento Concordella päihittää kyllä kaikki missivuoteni kokemukset, missikaunotar hehkutti.

Koneen lähestyessä New Yorkia ryhtyi Heidi pohtimaan Miss Suomi -kilpailujen yleisilmettä.
– Koko paketti pitäisi laittaa uuteen uskoon ja nykyaikaistaa. Glamouriin ja näyttävyyteen pitäisi panostaa kunnolla.
– Myös tyttöjen kisavaatetukseen olisi syytä panostaa. Iltapuvut olivat tänä vuonna kauniita, mutta monet muut asut aivan liian tätimäisiä, hän sanoi hieman moittien.

Lue myös: Paparazzikuvat! Heidi Sohlberg kuherteli Suomenlinnassa Suvi Pitkäsen ex-rakkaan kanssa!

Concorde
Concorde oli ranskalais-brittiläinen yliäänikone, joka oli käytössä Air Francella ja British Airwaysillä vuosina 1976–2003. Sen reiteiksi vakiintui alun jälkeen Pariisista ja Lontoosta New Yorkiin. Sillä tehtiin myös tilauslentoja, jotka toivat sen muutaman kerran Suomeenkin.

Vuonna 2000 tapahtui Charles de Gaullen lentokentällä Pariisissa onnettomuus, jossa kuoli kaikki koneessa olleet 109 ihmistä ja lisäksi neljä hotellissa, johon kone törmäsi. Koneeseen tehtiin tämän jälkeen parannuksia, mutta 2003 liikennöinti lopetettiin kannattamattomana. Osasyynä pidetään matkustajamäärien vähenemistä onnettomuuden jälkeen.