Nuoren äidin pitää näyttää hyvältä puhtaassa kodissa - tällaiset mainokset ovat Isossa-Britanniassa kieltolistalla!
Mainos
Mainos päättyy
Työn stressaantuneet aviomiehet ja kotitöiden parissa raatavat äidit jäivät pois brittiläisestä mainonnasta, kun maa asetti vahingolliset sukupuolistereotyypit pannaan. Kielto, jonka mukaan mainoksissa ei saa näkyä "sukupuolistereotypioita, jotka saattavat aiheuttaa vahinkoa tai loukata vakavasti tai laajamittaisesti".
KIRJAUDU JA LUE!
Pääset lukemaan tämän yli vuoden vanhan artikkelin kirjautumalla sisään Seiska-tililläsi.
Jos sinulla ei vielä ole Seiska-tiliä, sen luominen onnistuu parilla klikkauksella eikä se maksa mitään.
Ei vielä tiliä? Luo tili tästä.
Mainos
Mainos päättyy