Big Brotherista julkisuuteen noussut Niko Saarinen on nykyään kiireinen sometähti: ”Ihmiset ajattelevat, etten tee mitään ja saan kaiken ilmaiseksi!”

Niko Saarinen, 32, työskenteli Lidlin apulaismyymäläpäällikkönä, kun hän ensimmäisen kerran asteli Big Brother -taloon vuonna 2008. Tuolloin 21-vuotias Niko oli täysin tietämätön julkisuusruletista, joka odotti häntä ensimmäisen BB-visiitin jälkeen.
– Jos joku olisi minulle silloin sanonut, että istun vuonna 2019 antamassa Seiskan toimituksessa haastattelua, niin olisinko lähtenyt BB-taloon? En välttämättä, Niko nauraa.
Tänä vuonna Niko seuraa Big Brotheria entistä tarkemmin, sillä hän on Seiskan Big Brother -vloggaaja. Nikon BB Valvomo -vlogi alkaa osoitteessa Seiska.fi heti ensi maanantaina.

Nikolla on nykyään sata rautaa tulessa, joista hän ansaitsee elantonsa. Sanavalmis mies tekee juontokeikkoja, omaa podcast-sarjaa ja tienaa monien julkkisten tavoin myös sosiaalisella medialla.
– Kesällä huomasin tekeväni töitä seitsemän päivää viikossa. Ihmiset kuitenkin ajattelevat, etten tee mitään, vaan saan kaiken ilmaiseksi.
Nikolla on Instagramissa 68 000 seuraajaa ja Snapchatissa seuraajia on yli 100 000.
– Some on yksi työvälineistäni, ja se kulkee mukanani aina.