UMK tavoitti lähes kaksi miljoonaa katsojaa Suomessa – kisa villitsi myös näissä maissa

Uuden musiikin kilpailu ylsi huimiin katsojalukuihin.
Mainos
Mainos päättyy
Ylen Uuden Musiikin Kilpailu tavoitti lauantaina 10. helmikuuta lähes 1,9 miljoonaa katsojaa televisiossa.
Finnpanelin mukaan UMK-lähetystä TV1:llä seurasi keskimäärin 1,2 miljoonaa
katsojaa, ja Yle Areenassa finaalilähetystä käynnistettiin 0,8 miljoonaa
kertaa.
KIRJAUDU JA LUE!
Pääset lukemaan tämän yli vuoden vanhan artikkelin kirjautumalla sisään Seiska-tililläsi.
Jos sinulla ei vielä ole Seiska-tiliä, sen luominen onnistuu parilla klikkauksella eikä se maksa mitään.
Ei vielä tiliä? Luo tili tästä.
Mainos
Mainos päättyy