fbq
Kotimaa
20.04.2022 12:09
Teksti: Tanja Korpela|Kuvat: Timo Korhonen
Sara Sieppi
Sara Siepin tv:n ostosta puhkesi iso selkkaus - tyrmistyi kohtelusta kaupassa: "Meni tunteisiin"
Kotimaa
20.04.2022 12:09
Teksti: Tanja Korpela|Kuvat: Timo Korhonen

Somevaikuttaja Sara Sieppi kertoi eilen tiistaina (19.4.) Instagramin Tarinat -osiossa pieleen menneistä televisiokaupoistaan.

Katso videolta Seiskan viihdeuutiset:

Sara ostaa yleensä lähes kaikki hankintansa verkkokaupoista, mutta television kohdalla hän halusi mennä paikan päälle tarkastelemaan tuotteita.

- Näin pitkästä aikaa vaivaa ja menin liikkeeseen, Sara taustoittaa tapahtumia.

Lue myös: Ökyasunnon ostanut Sara Sieppi yöpyi muualla: kipitti aamulla uuteen kotiinsa – paparazzikuvat!

Hän lampsi kodinelektoriikkaliike Giganttiin ja huomasi, että televisio, josta hän oli haaveillut, oli alennuksessa. 

Saran mukaan kyseisen aparaatin kohdalla kaupassa oli hintalappu, jossa oli 300 euron alennus. Sara keskusteli myyjän kanssa pitkään televisioon liitettävästä johdottomasta äänentoistosta, television asennuksesta sekä kotiinkuljetuksesta, joista kaikista tulisi lisähintaa.

Kun tuli ostotapahtuman aika, Sara hämmentyi myyjän sanoista.

- Hän toteaakin, että vitsit, tänne on jäänyt väärät hinnat, aikaisemmat alennukset ja että nyt on uusi hinta. Heillä oli alennuslappu, mutta en saanut tv:tä sillä hinnalla, mikä myymälässä oli, Sara kertoo somevideollaan tuohtuneena.

- No, tv jäi ostamatta. Ihan periaatteesta en halunnut ottaa sitä mukaan, Sara summaa.

Lue myös: Sara Sieppi loikki munahyllyn kautta lomille, lompsis!

Sara tägäsi harmituspostaukseensa Gigantin.

- Oon kauhukakara, kun tägään noi yritykset, missä hommat ei mene maaliin, Sara totesi.

Sara kertoi työskennelleensä monta vuotta asiakaspalvelutöissä ja muisteli, että asiakkaalle myytiin tuotteet aina siihen hintaan, mikä kaupassa oli esillä.

- Meni tunteisiin, Sara summasi koko selkkauksesta.

Lue myös: Yllättävä päätös! Sara Siepiltä tyly viesti seuraajilleen: "Tuntuis hullulta..."

"Olivat pahoillaan"

Gigantti reagoi Saran turhautumiseen nopeasti. Sara päivitti tarinoihinsa iloisen lopputuleman.

- Gigantti otti nopeasti yhteyttä mun stoorien jälkeen täällä ja olivat pahoillaan tapahtuneesta. Saan ostettua kyseisen tuotteen sillä hinnalla, mikä myymälässä oli. Nopeaa toimintaa heiltä, Sara iloitsi.

Lue myös: Oho, Sara Sieppi osti kaikessa hiljaisuudessa uuden asunnon: "Asiat etenivät todella nopeasti"

- Vielä ikävämpi tilanne tosin olisi ollut sellaiselle, jolla ei ole näin näkyvää somea. Mutta toivottavasti ottivat tästä isosti koppia ja tällaisia tilanteita ei tule enää vastaan, Sara päätti.