Madonnan pojalle yllätysdiili!

Madonnan pojalle yllätysdiili!

Rocco Richie, 25, nähdään nyt uudessa ympäristössä.

Mainos
Mainos päättyy

Megatähti Madonna on vuosien saatossa ollut haluttu mainoskasvo monille huippubrändeille. Muun muassa Versacen, Louis Vuittonin ja H&M:n kanssa yhteistyötä tehnyt tähti on saanut myös mainosarvoltaan vahvoja lapsia. 

Esikoistytär Lourdes Leon on tehnyt jo vuosia yhteistyötä YSL:n meikkien kanssa ja nyt esikoispoika Rocco Richie on lanseerannut suuren kampanjan yhdessä klassisen muotimerkin, Giorgio Armanin kanssa. 

Rocco on tyyliniekka ja oman tiensä kulkija.
Rocco on tyyliniekka ja oman tiensä kulkija.
Mainos
Mainos päättyy

Silmälasimallina merkillä aloittanut Rocco on nyt koko brändin mannekiini. Tuoreessa mainosvideoissa on nähtävissä myös viite syyskuussa kuolleeseen perustajaan, Giorgio Armaniin.

Rocco vip-vieraili tammikuussa Giorgio Armanin näytöksessä Milanon muotiviikoilla.
Rocco vip-vieraili tammikuussa Giorgio Armanin näytöksessä Milanon muotiviikoilla.

– Eleganssia on mielestäni olla taiteilija ja taidetta. Tiedät, että taiteilija hiipuu, mutta teos jää. Juju onkin siinä, että syleilee molempia asioita, Rocco muotoilee Armanin mainosvideolla.

Elokuussa Rocco liittyi äitinsä synttärihumuun Italiassa.
Elokuussa Rocco liittyi äitinsä synttärihumuun Italiassa.

Diilin pohjalla on nimenomaan Roccon taiteilijuus. Taiteilijanimellä Rhed kuvataidetta toteuttava Rocco on saanut taidepiireistä jalansijaa ja myös Madonna-äiti ylistää niin poikansa taidetta kuin tyylikkyyttä.

Mainos
Mainos päättyy
Ladataan