Kylie Jennerin uutuuskampanja: Kuhertelee mutaisena itsensä kanssa
Kardashianien sisarusparven nuorin jäsen tekee jälleen mainostöitä.
Kylie Jenner, 26, on kysytty mainoskasvo ja maailman nuorin itse tienannut miljardööri koristaa paitsi omien tuotteittensa kampanjoita, myös monien huippubrändien mainosprojekteja.
Hiljattain Kylie jatkoi isosiskojensa jäljillä Dolce&Gabbanan kasvona ja nyt viimeisin aluevaltaus muotimallina on Acne Studiosin syks-talvi 2023 -malliston mainostaminen teemalla Dirty Denim eli likainen farkku.
Kylie Jenner ja Timothée Chalamet jälleen yhdessä - piilottelivat valeasuissa!
Halvalla Kylien poseeraukset eivät lähde, mutta tämän hetken supertähti osaa myös kehua yhteistyökumppaneitaan koko rahan edestä.
- Yhteistyömme on kasvanut ihanan luonnollisesti ja olen käyttänyt Acnen vaatteita jo useamman vuoden. Tämä on yksi kaikkien aikojen lempikampanjoistani, Kylie lirkuttelee.
Kylie Jennerin jättipaljastus: myöntää ottaneensa rintaimplantit – ja katuu niitä
Mainoskuvissa Kylie esiintyy enemmän ja vähemmän mutaisena ja myöskin yläosattomissa, toki rintansa peittäen.
Lisäksi kampanja käyttää Kyliestä osassa tuplaotosta, jonka myötä välillä näyttää kuin muotivaikuttaja olisi romanttisissa tunnelmissa oman kopionsa kanssa.
Acne Studios on ruotsalainen menestystarina, joka perustettiin 1996. Naapurimaan menestyjät myyvät valmisvaatteita naisille ja miehille sekä kenkiä ja asusteita. Menestystä on syytä ollakin, sillä Kylie Jenner lukeutuu maailman kalleimpiin yhteistyökasvoihin ja osansa palkkioista ottaa äiti ja manageri Kris Jenner. Kylie edustaa uuden ajan sosiaalisen median vaikuttamisen kautta malliksi tullutta sukupolvea, sillä pituutta meikkimogulilla ja mallilla on vain 168 senttiä.