Ruhtinatar Charlene ihastutti seepra-asussa – mitä ihmettä Albert veti päähänsä?

Tour de Francen startti veti puoleensa myös kuninkaallisia.
Tour de Francen viimeinen osio starttasi Monacossa sunnuntaina 21. heinäkuuta. Kuten tavallista, Monacon ruhtinaspari osallistui juhlallisuuksiin, ja etenkin vankan urheilutaustan omaava ruhtinatar Charlene, 46, edusti erittäin hyväntuulisena.
Charlene oli valinnut ylleen jälleen kerran ennennäkemättömän asun. Leveää seeprakuosia oleva yksiolkaiminen toppi on Elie Saabin loppukesän mallistosta. Mustavalkoinen, rento toppi, jossa oli myös persikansävyisiä yksityiskohtia, erottui kontrastillaan värikkäästä ympäristöstä selkeästi.
Uuden paitansa Charlene yhdisti vaaleisiin housuihin, mustiin korkokenkiin ja Louis Vuittonin aurinkolaseihin.
Visusti vaimonsa rinnalla pysynyt ruhtinas Albert, 66, nähtiin tuttuun tapaan tummansinisessä takissa ja vaaleissa housuissa.

Rientojen aikana nähtiin poikkeuksellisen herkkä hetki, kun Charlene asetteli Albertin päähän Cochonou-brändin piknik-henkisen hatun. Cochonou tunnetaan charcuteriesta, eli leikkeleistä ja lihatuotteista ja etenkin kuivatuista kinkuistaan.
Sosiaalisen median kuninkaallisfaneilla oli paljon sanottavaa parin esiintymisestä, mutta etenkin Albertin mainospäähine keräsi huvittunutta kritiikkiä.
– Arvostan teemapukeutumista yhtä paljon kuin kuka tahansa, mutta mitä ikinä Albert kuvitteleekaan tuon hatun tekevän, se ei tee sitä, muotoilee eräs Instagram-kommentissaan parin kuvan alla.
– Himskatti, mitä ihmettä Albertilla on päässään? Se pitäisi polttaa, ällistelee toinen.

Oletettavasti vitsikäs hattu poistuikin pian kuvien oton jälkeen ruhtinaan päätä koristamasta. Päivän aikana Albert valikoi päähänsä myös toisenlaisen hatun, punavalkoisen lippalakin, johon oltiin kirjoitettu Monaco logotyylisesti.
Myös Charlenen olemus herätti keskustelua; usein vakavana tai jopa apean näköisenä edustava ruhtinatar nähtiin arvokkaassa urheilutapahtumassa hymyilevänä ja ajoittain jopa nauravaisena.
