Prinsessa Lilibet, 3, mukana Meghanin bisneksessä

Meghan on ottanut perheen mukaan uuteen hillokauppaansa.
Herttuatar Meghan tiedotti varhain tiistaina (18.2.) Suomen aikaa, että hänen tulevan Netflix-sarjansa yhteydessä tullaan julkaisemaan toinenkin yritys.
Vuosi sitten Meghan loi alustan verkkokaupalle, jolle hän antoi nimeksi American Riviera Orchard. Aikomuksena oli myydä kodintavaraa ja lifestyle-krääsää hilloista koiran kaulapantoihin, mutta kuukausien kuluessa kauppa vaikutti jämähtäneen paikoilleen.
Nyt Meghan toi esille, että uusi kauppa, As Ever, tulee olemaan kuin edellinenkin, mutta ilman kytköksiä Amerikan Rivieraan eli hänen Kalifornian kotiseutuihinsa.
Sen verran Meghan kyllä paljasti tulevista tuotteistaan, että hedelmäsäilykkeillä tulee olemaan paikkansa tämänkin kaupan hyllyillä.
Lilibet näytille
Samana päivänä internetiin lävähti upouusi nettisivu As Everille.
Sivustolla ei toistaiseksi ole näkyvillä muuta kuin kaunolla kirjoitettu logo sekä mahdollisuus tilata uutiskirje.
– Varaa paikkasi pöydässä, uutiskirjeen tilaamiseen kehotetaan.
Sivun yläpalkissa on näkyvillä vehreässä puistossa napattu kuva, jossa nurmikolla juoksee mekko päällään kolmevuotias prinsessa Lilibet.
Prinssi Harry oli mukana Meghanin ennakkomarkkinointivideossa, jossa hän ojensi nauhoittamaan asetetun puhelimen Meghanille heti videon alussa.
Videolla herttuatar myös kertoo, että myynnissä tulee olemaan monia sellaisia asioita, joita hän jo suosii omassa kodissaan ja arjessaan. Tuloillaan näyttääkin olevan koko perheen projekti, kun nyt myös perheen kuopus on näytillä lifestyle-brändin kotisivuilla.
Lapset näkyivät myös herttaisessa tarinassa, jonka Meghan julkaisi näytille ystävänpäivänä. Kuvakaappauksia jo näkyvistä poistuneesta tarinasta on jakanut esimerkiksi Marie Claire.