Nyt se selvisi! Tällaisia tuotteita Meghan alkaa kaupata

Nyt se selvisi! Tällaisia tuotteita Meghan alkaa kaupata

Meghanin As Ever -yrityksen toiminta on käynnistymässä toden teolla.

Mainos
Mainos päättyy

Herttuatar Meghanin As Ever -yrityksen toiminta on käynnistymässä näillä näppäimillä.

Nyt on paljastettu, mitä Meghan tulee kauppaamaan yrityksensä kautta. As Everin verkkosivustolle on ilmestynyt laaja valikoima erilaisia tuotteita. 

Myyntiin tulee aluksi yrttiteetä, jota löytyy sitruuna-inkiväärin, piparmintun ja hibiskuksen mauissa, kreppijauhoseosta, kukkakoristeita aterioiden ja makeiden herkkujen kaunistamiseen, voikeksejä kukkakoristeilla, luonnonkukkahunajaa ja tietenkin Meghanin tunnusomaista vadelmahilloa.

Tuotteet tulevat myyntiin tänä keväänä Yhdysvalloissa.

Mainos
Mainos päättyy

"Tanssin yhä keittiössäni"

Meghan lähetti tiistaina (4.3.) As Everin uutiskirjeen, jossa toteaa olevansa iloinen siitä, että sen vastaanottajat liittyvät mukaan seikkailuun. Hän myöntää, että monet heistä muistanevat samankaltaisia uutiskirjeitä vuodelta 2014, joita Meghan lähetti The Tig -yrityksensä kautta.

– Vaikka paljon on muuttunut sitten niiden aikojen, myös paljon on pysynyt samana. Tanssin yhä keittiössäni, kokeilen eri reseptejä, likaan käteni puutarhassa, nauran ystävieni kanssa liian monen viinilasillisen äärellä ja siirryn illanviettoon sopivasta mekosta kotoisaan mukavuuteen collegehousuissa ja lippiksessä, hän kirjoittaa.

Meghan kertookin, että "As Ever" tarkoittaa nimenä sitä, että muutoksista huolimatta asiat pysyvät samoina. Hän kuvaa tuotteidensa olevan suunniteltu sitä varten, että niiden äärellä voi tehdä tavanomaisista arjen hetkistä ikimuistoisia kokemuksia.

Mainos
Mainos päättyy

Ei näe itseään vaikuttajana

Meghan on alkanut jakaa sisältöä Instagramissa ensimmäistä kertaa vuosiin tilillä, jonka hän avasi 1. tammikuuta.

– Kun olin viimeksi sosiaalisessa mediassa, Boomerang oli juttu. Instagram Storiesia ei ollut vielä edes olemassa. Joten siitä on hetki aikaa, Meghan nauroi Peoplen kansihaastattelussa.

Vaikka hänen paluunsa Instagramiin on saanut valtavasti huomiota, ja hänen kaksi miljoonaa seuraajaansa analysoivat kaikkea hänen asuistaan käyttämiinsä lautasiiin, ei Meghan miellä itseään vaikuttajaksi.

– Näen itseni yrittäjänä, ja jos brändistä tulee vaikutusvaltainen, niin se on hienoa, hän summaa.

Meghan näkee itsensä ennen kaikkea yrittäjänä.
Meghan näkee itsensä ennen kaikkea yrittäjänä.
Mainos
Mainos päättyy
Ladataan