Kirjauutuus: Veronica Verhon mainoskampanja peruttiin – syynä liian rohkea ulkonäkö

Veronica Verho
Mainos
Mainos päättyy

Mika Tolvasen uutuuskirja Luokkakuva (Tammi) kertoo, että Veronica Verho oli ensimmäisiä tubettajia, jotka tekivät kaupallista yhteystyötä. 

Luonnollisesti myös Veronica sai palautetta toisten tubettajien silmissä, sillä häntä pidettiin rahanahneena.

- Mun ensimmäinen kaupallinen yhteistyö oli yhden verkkokaupan kanssa, ja mä sain siitä palkkiona 200 euron lahjakortin Blue Tomato -vaatekauppaan. 

Lue myös: Kirurgin pakeilla käynyt Veronica Verho: "Tuli hyvä lärvi"

Mainos
Mainos päättyy

- Sen jälkeen tein tosi paljon sellaisia, mistä sai tavaraa palkkioksi, koska tuntui todella absurdilta, että joku halusi antaa mulle tavaraa siitä hyvästä että kuvaan videon! 

Kaikki yhteistyöt eivät kuitenkaan sujuneet hyvin.

- Muistan yhden yhteistyön erään kotimaisen hiustenhoitotuotebrändin kanssa, kun he halusivat markkinoida sellaista pinkkiä väriä ja shampoota tai jotain hoitoainetta. 

- Se diili peruuntui, koska mä olin liian rohkean näköinen. 

- Mulla oli silloin lävistyksiä ja tatuointeja ja mä menin siitä ihan rikki. Että onko mun ulkonäöllä niin paljon merkitystä markkinointiin?, Veronica kertoo murehtineensa asiaa 17-18-vuotiaana. 

Lue myös: Veronica Verho muutti Juhani-rakkaansa ulkonäköä - näin reagoi Matti-koira

Veronica kertoo, että hän sai palautetta myös MTV:n Tanssii tähtien kanssa -ohjelman katsojilta. 

Mainos
Mainos päättyy

- Sain siellä paljon kritiikkiä siitä, että mulla on tatuointeja ja kuinka olen pilannut ihoni. Se ikäluokka, joka sitä katsoi, oli vähän sellaista, että heidän mielestään tatuointeja on pelkästään vangeilla tai merirosvoilla. 

Myöhemmin Veronican ura on jatkuvat tv:n puolella, muun muassa Posse-ohjelmassa.

Kursivoidut kohdat ovat Mika Tolvasen Luokkakuva-kirjasta (Tammi).

Mainos
Mainos päättyy
Ladataan