Erika Vikman tulistui: "Mulla on mennyt lopullisesti hermo"
Pop-prinsessa avautui kiukkuisesti saamastaan palvelusta.
Monelle on tuttua kuljetuspalveluiden kanssa pähkäily ja pakettien vastaanottamisen hankaluus. Laulaja Erika Vikman menetti hermonsa täysin jouduttuaan hankalaan tilanteeseen, jossa ei saanut lähetystään toimituspisteestä.
Erika avautui rasittavasta tilanteestaan Instagram-tarinassa, johon hän kirjoitti myös suoran, julkisen palautteen postipalvelu Postnordille.
- Mulla on mennyt lopullisesti hermo @postnordsuomi toimintaan, Erika purkaa kirjoitukseensa.
Kiukustunut laulaja kertoo näkevänsä yhtiön omassa sovelluksessa pakettinsa olevan lähimarketin noutolokerossa. Palvelusta ei kuitenkaan olla suostuttu lähettämään hänelle koodia, jolla lokeron saa auki.
Erika Vikman kiehnäsi kultansa kanssa - vastaa avoimesti kysymyksiin!
- Täytyykö mun mennä henkkareiden kanssa johonkin pääkonttoriin todistamaan että olen Erika Vikman, antakaa minulle se helvetin koodi jolla saan sen luukun auki?! Erika kysyy sometarinoissaan tuohtuneena.
Sitten hän lisää toivovansa, ettei Postnord kuljeta enää yhtäkään hänen lähetyksistään. Erika muistaa myös kiittää sellaisia firmoja, joiden asiakaspalvelussa ei ole moitittavaa, ja joiden palvelu on asiakasystävällistä ja ratkaisukeskeistä.
Hän kertoo Postnordin pyytäneen häntä lähettämään heille kehityspalautetta.
- Tässä se oli ihan julkisesti, ei kestä kiittää, Erika näpäyttää pettymyksen tuottaneelle kuljetusfirmalle.
Tällaisen viestin Erika Vikman lähetti surevalle Rita Behmille