Diilistä putosi ennakkosuosikki

Dramaattinen pudotus toi lähtöpassit johtoryhmän suosikille.
Diilissä oli 17.3. tehtävänä järjestää markkinointitempaus vaihtoautoyritykselle.
Joukkueet eivät taaskaan saaneet kiitosta suorituksistaan. Varsinkin Kaptah-joukkue alisuoritti johtoryhmän mielestä rankasti.
– Konsepti puuttui, kohderyhmä puuttui, kokonaisuus puuttui, vetonaula puuttui. Kyseessä oli tapahtuma, johon oli kerätty eri aktiviteetteja. Hypen kasvatus puuttui kokonaan, tehtiin vasta 25 minuuttia ennen tapahtuman alkua. Tempausta ei ollut, Toni Lähde luetteli yrityksestä saatua tylyä palautetta.
Kaiken huipuksi merkittävimmät elementit tapahtumassa tuntui hoitaneen kisasta jo pudonnut Otso Kivimäki, jonka joukkue kutsui paikalle. Hän veti paikalla lämärikisan, paistoi makkaraa, toi kaiuttimet ja hoiti kisaan vielä palkinnoksi jääkiekkokausikortin.
Laskeva trendi
Kaptah sai reippaasti Riskiä vähemmän seuraajia tapahtumalleen myös Instagram-livessä, joten se kärsi tehtävässä rökäletappion.
– Oli aikamoinen ylijuoksu kyllä, Jaajo Linnonmaa totesi kummastakin joukkueesta.
Jaana Heiskanen painotti, että yritystä oli koko ajan, eikä hymy hyytynyt. Toni huomautti, että on huolestuttavaa, jos tiimi sanoo tehneensä kaikkensa, mutta tulos oli tämä.

Neuvonantaja Amel Gaily oli sitä mieltä, että Jaanan trendi on ollut laskeva jo jonkin aikaa. Jaajo tunnustaa olleensa lähellä antaa tälle potkut jo edellisessä jaksossa.
– Mä odotin, että sä olisit nostanut tasoa tässä tehtävässä, kun mä viimeksi annoin periaatteessa sulle uuden mahdollisuuden. Sitä ei tapahtunut, joten sen takia sä saat nyt potkut, hän täräytti.
– Tähän hetkeen kiteytyy pettymys ja v**utus, Jaana kuvaili fiiliksiään kyynelten lomasta poistuessaan paikalta.
Myös johtoryhmässä koetaan pettymystä.
– Jaana oli yksi meidän suosikeista tässä koko matkalla, Jaajo totesi.
Diili maanantaisin Nelosella ja Ruudussa.