Uutiset

”Takuuvarma liike, jolla saa pepun piukaksi!” Iida Ketola-Korppila neuvoo tehokkaan pakaratreenin!

22.05.2020 20:05

Useista tosi-tv-ohjelmista tuttu kampaamoyrittäjä Iida Ketola-Korppila, 30, on himourheilija. Kaunotar on jakanut kuvia ja videoita treenituloksistaan erityisesti Instagramissa.

Iida ei ole koulutettu personal trainer, mutta timmissä kunnossa oleva nainen tietää, miten kroppa pannaan kesäkuntoon.

Seiska pyysi Iidalta vinkkejä omatoimiseen lihaskuntotreeniin. Niinpä intohimoinen urheilija näyttääkin, ettei treenaamiseen tarvitse kuntosalikorttia, vaan liikkeet voi tehdä vaikka kotioloissa tai ulkona.

– Jos perheestä löytyy koira, se kannattaa ottaa ehdottomasti treeneihin mukaan. Käytän itse Kristoffer-koiraani lisäpainona, kun teen kyykkyliikettä. Siinä on takuuvarma liike, jolla saa pepun piukaksi! Iida opastaa.

Juttu jatkuu ilmoituksen jälkeen
Mainos
 

Kyykky

Kyykky on kuningasliike, jolla harjoitat tehokkaasti reisiä ja pakaroitasi. Se vahvistaa myös polvia, keskivartaloa ja tasapainoasi.

Liikkeen voi tehdä vartalon omalla painolla, mutta lisäpainoksi voi ottaa esimerkiksi koiran tai lapsen – mieluiten oman!

IIda Ketola

Hengitä sisään ja jännitä vatsaa, jotta keskivartalon tuki pitää koko liikkeen ajan. Työnnä takamusta taaksepäin kuin olisit istumassa tuolille. Nouse reippaasti takaisin ylös, ojenna jalat ja jännitä pakarat. Varo yliojentamasta polvia noustessasi. Tarkkaile, etteivät polvet käänny liikkeen aikana sisäänpäin, vaan pysyvät linjassa hieman ulospäin avattujen jalkaterien kanssa. Paina kantapäitä maahan, niin vaikutus tuntuu myös pakaroissa.

Toista liike 15 kertaa.

Lue lisää Iidan vinkkejä tuoreimmasta Seiskasta!

TILAA SEISKA TÄSTÄ!

Teksti:Anna Tenhu
Kuvat:Atte Kajova
Jaa Artikkeli:

Älä missaa kuumimpia viihdeuutisia! Seuraa Seiskaa somessa!