Seiska Klubiin liittyvät sopimus- ja tilausehdot

Seiska Klubi -jäsenyyden sopimusehdot

1. Kuka voi liittyä jäseneksi?

Seiska Klubin jäseneksi voi liittyä vähintään 18-vuotias henkilö. Seiska Klubi on tarkoitettu yksityishenkilöiden kuluttajakäyttöön ja jäsenyys on henkilökohtainen. Aller Medialla on oikeus hylätä jäsenhakemus. Voit liittyä Seiska Klubiin, vaikka et olisi Seiska-lehden tilaaja.

2. Maksaako jäsenyys?

Seiska Klubin jäsenyys on toistaiseksi maksuton. Mikäli Seiska Klubia kehitetään ja jäsenyys muuttuu maksulliseksi, siitä tiedotetaan jäsenille hyvissä ajoin ennen muutosta.

3. Mitä etuja jäsenyys synnyttää?

Seiska Klubin jäsenenä saat muun muassa vain jäsenille suunnattuja sisältöjä ja etuja, jotka eivät ole muiden saatavilla. Saatat lisäksi saada antamaasi kotiosoitteeseesi postitettuna erilaisia jäsenille suunnattuja tuotteita.

Seiska Klubi sisältää mainontaa ja muuta markkinointiviestintää, eli muun muassa Seiska Klubin nettisivu ja jäsenviestit sisältävät Aller Media -konsernin ja muiden tahojen mainoksia.

Seiska Klubin jäsenviestit ovat kiinteä osa jäsenyyttä, eikä niistä voi kieltäytyä ilman, että samalla eroaa Seiska Klubin jäsenyydestä.

4. Miten jäsenten henkilötietoja käsitellään?

Seiska Klubin jäsenten henkilötietoja käsitellään Aller Media -konsernin tietosuojaselosteessa kuvatuilla tavoilla. Seiska Klubin jäseneksi liittymällä tulet Aller Media -konsernin asiakkaaksi.

5. Mitä vastuita jäsenellä on?

Jäsenenä sitoudut antamaan itsestäsi oikeat, ajantasaiset henkilötiedot. Voit ylläpitää yhteystietojasi Seiska Klubin Oma käyttäjätilini -osiossa tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: asiakaspalvelu@aller.fi.

Jäsenenä sitoudut pitämään käyttäjätunnuksesi ja salasanasi omassa tiedossasi, paljastamatta sitä kenellekään muulle ja vastaat tunnuksilla tehdyistä toimenpiteistä.

Jäsenenä sitoudut hyödyntämään kertakäyttöisiä jäsenetuja vain yhden kerran.

6. Miten jäsenyys voidaan päättää?

Voit lopettaa Seiska Klubin jäsensopimuksen verkkosivuilla Oma käyttäjätilini -osiossa tai lähettämällä irtisanomisilmoituksen sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@aller.fi.

Aller Medialla on oikeus irtisanoa jäsenyytesi päättymään, mikäli rikot Seiska Klubin sopimusehtoja tai Aller Medialla on muu perusteltu syy irtisanomiseen. Aller Media lähettää viimeiseen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteen tiedon irtisanomisesta, ja sulkee käyttäjätunnuksen sekä salasanan.

Seiska Klubin jäsenyyden päättymisestä huolimatta Aller Media voi ja sillä saattaa olla velvollisuus jatkaa henkilötietojesi käsittelyä muussa Aller Median toiminnassa, eli esimerkiksi Seiska-lehden tilauksen ollessa voimassa jatkuu asiakassuhteesi Aller Median kanssa normaalisti. Aller Medialle antamasi suoramarkkinointiluvat pysyvät myös voimassa, ellet niitä erikseen peruuta.

7. Mitä muutoksia Seiska Klubiin voidaan tehdä?

Seiska Klubia kehitetään jäsenten palautteen ja toiveiden sekä Aller Median liiketoiminnan tarpeet huomioiden. Aller Medialla on oikeus tehdä Seiska Klubiin muutoksia muun muassa Seiska Klubin sisältöön, toiminnallisuuksiin, jäsenille tarjottaviin etuihin sekä Seiska Klubin sopimusehtoihin.

Aller Medialla on milloin tahansa oikeus omalla päätöksellään myös lakkauttaa Seiska Klubi. Lakkauttamisesta ilmoitetaan jäsenen viimeksi antamaan sähköpostiosoitteeseen.

8. Mikä taho ylläpitää Seiska Klubia?

Seiska Klubin ylläpitäjä on Aller Media Oy, y-tunnus: 0872238-2, Lintulahdenkuja 10 A, 00500 Helsinki, asiakaspalvelupuhelin: 075 328 5102.

9. Mitä lakia Seiska Klubiin sovelletaan?

Seiska Klubi on perustettu Suomen lainsäädäntöä noudattaen ja siihen sovelletaan Suomen lakia.

Näytelehden tilausehdot

Tilaus on määräaikainen ja käsittää yhden näytelehden. Lehtiä on varattu rajattu määrä. Emme toimita niitä talouksiin, joissa on avoin saatava. Tarjous on voimassa 31.12.2019 asti ja koskee vain uusia kotimaan tilaajia. Antamiasi yhteystietoja voidaan käyttää ja luovuttaa Aller Media Oy:n ja sen yhteistyökumppaneiden suoramarkkinointiin henkilötietolain mukaisesti. Halutessasi voit kuitenkin kieltää yhteystietojesi käytön/luovutuksen ilmoittamalla siitä Aller Media Oy:n asiakaspalveluun (ma-pe klo 8.30-16.00): Aller Media Oy, Lintulahdenkuja 10 A, 00500 Helsinki, puh. 075 328 5102. Puhelun hinta on 8,4 snt/min + pvm/mpm (hinta pätee myös jonotuksen ajan). Lähettämällä tämän tilauksen hyväksyn Aller Media Oy:n tietosuojaselosteen ja tilausehdot. Seiska-lehti ilmestyy 55 nroa vuodessa. Ilmestymistiheys saattaa vaihdella ilmestymiskuukausien mukaan.

Seiska Klubi -tuotteiden tilausehdot

1. Seiska-tuotteiden valmistuttaja ja myyjä on Aller Media Oy, Lintulahdenkuja 10 A, 00500 Helsinki, y-tunnus: 0872238-2. Asiakaspalvelu puh. 075 328 5102, avoinna ma-pe 08.30–16.00. Puhelun hinta on 8,4 snt/min + pvm/mpm. Hinta on voimassa myös jonotuksen ajan.

2. Aller Media Oy toimittaa tuotteet tilaajan ilmoittamaan osoitteeseen. Tuote toimitetaan noin kahden (2) viikon kuluttua tilauksesta.

3. Tuotteita on rajoitettu määrä. Jos tilaamasi tuote on loppunut, Aller Media Oy lähettää ilmoituksen tuotteen loppumisesta ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.

4. Tuotteen hinta sekä toimituskulut veloitetaan laskulla. Toimituskulut: T-paita 2,00 €, avaimenperä 1,30 €, kangaskassi 1,60 €. Hinnat sisältävät arvonlisäveron.

5. Maksun viivästyessä Aller Media Oy perii maksumuistutuksista ja viivästyneestä maksusta aiheutuneet kulut ja korot.

6. Aller Media Oy ei vastaa tuotteen mahdollisista valmistusvirheistä eikä näiden virheiden kuluttajalle mahdollisesti aiheuttamista kuluista tai vahingoista. Aller Media Oy sitoutuu valintasi mukaan toimittamaan virheellisen tuotteen tilalle uuden tuotteen tai vaihtoehtoisesti palauttamaan tuotteesta maksetun hinnan sekä toimituskulut. Jos tilaamasi tuote on virheellinen, ota yhteyttä Aller Media Oy:n asiakaspalveluun asiakaspalvelu@aller.fi tai puh. 075 328 5102, avoinna ma-pe 08.30–16.00. Puhelun hinta on 8,4 snt/min + pvm/mpm. Hinta on voimassa myös jonotuksen ajan.

7. Tilaajalla on kuluttajasuojalain 6. luvun mukaisesti oikeus peruuttaa etämyynnissä tekemänsä tilaus 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Jos haluat palauttaa tuotteen, kirjoita lähetyksen päälle alla olevat tiedot ja laita lähetys postilaatikkoon. Aller Media Oy maksaa postimaksun.

ASIAKASPALAUTUS 
Tunnus 653833 
Grano Oy 
Markkinointilogistiikka 
Mäkituvantie 3, N-laituri 
01510 Vantaa

8. Tilatut tuotteet toimitetaan force majeure (lakko, tuotannolliset häiriöt yms.) -varauksin. Aller Media Oy ei suorita hyvitystä ylivoimaisen esteen takia toimittamatta jääneistä tuotteista.

9. Tilaamisen yhteydessä annettuja henkilötietoja voidaan käyttää ja luovuttaa kaikkiin Aller Media Oy:n tietosuojaselosteessa kuvattuihin käyttötarkoituksiin, mukaan lukien suoramarkkinointiin. Tietosuojaselosteessa annetaan tietoa tilaajan oikeuksista, kuten suoramarkkinointikiellon tekemisestä.

10. Tästä sopimuksesta aiheutuvat erimielisyydet pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan osapuolten välisin neuvotteluin. Kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä lautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).Tähän sopimukseen sovelletaan Suomen lakia.