Wow, haluatko näin täydelliset pakarat? Tässä pepputreeni perjantaille!

Uutiset | 04.03.2015 00:46

Maailman suosituin fitness-tähti Michelle Lewin, 29, paljasti Body-lehdelle täydellisen kroppansa salaisuuden - eli treeniohjelmansa.

Michelle keskittyy alkuviikon selkä-, hauis- ja jalkatreeniin. Ojentajat ja olkapäät hän hioo kuntoon keskiviikkoisin. Perjantait fitnessin megatähti pyhittää ainoastaan pakaratreenille.

 

Megatähden pepputreeni

Haluatko yhtä täydelliset pakarat kuin maailman suosituimmalla fitness-tähdellä? Ei muuta kuin perjantain kunniaksi pakaralihakset piukeiksi!

Michellen treeniohjelma:

Perjantai: pakarat

  • Askelkyykky 15 min, ei lisäpainoja, ei lepoa
  • Hyvää huomenta - liike tangolla 6 x 20
  • Lantionostot tangolla penkillä 4 x 10
  • Pakarapotkut nilkkapainoilla 4 x 15 molemmille jaloille

 

Michelle antoi Body-lehdelle harvinaisen haastattelun, jossa hän paljasti treeniohjelmansa.

 

Hehkutti suomalaista ruokaa

Michelle kävi ensimmäisen kerran Suomessa viime lokakuussa, jolloin hän kilpaili Lahden Nordic Fitness Expossa. Menestys jäi kisassa laihaksi, mutta fitness-tähti otti kaiken ilon irti matkasta ja kehui etenkin suomalaista ruokaa:

Michelle lupasi palata Suomeen. Tiettävästi häntä ei kuitenkaan nähdä messuvieraana IFBB:n järjestämässä tapahtumassa Fitness Classicissa huhtikuussa Helsingin Kulttuuritalolla. Nähtäväksi jää, houkutteleeko Lahden Nordic Fitness Expo megatähden jälleen Suomeen lokakuussa.

 

KUVAT: BODY-LEHTI/ LHGFX Photography / Allen Grigsby

 

 

Teksti:Seiskan toimitus
Kuvat:Seiskan toimitus
Jaa Artikkeli:

Älä missaa kuumimpia viihdeuutisia!
Seuraa Seiskaa somessa!