Hyppää pääsisältöön
Jannika B

Jannika B:llä erikoinen tilanne Postin työntekijän kanssa: ”Nainen jatkoi käsittämättömällä asenteella ja vauhkosi!”

Laulaja Jannika B kertoi Twitter-tilillään kokemastaan hämmentävästä puhelinsoitosta.

Jannika twiittasi saamastaan puhelusta, jonka toisessa päässä oli Postin työntekijä.

”Onko Janina(!) Wirtanen”
”Riippuu mistä soitetaan”
”En mä jaksa tämmöistä” *luuri kiinni*
Soitin takaisin mielenkiinnosta. Soitto tuli @Postigroup ja nainen jatkoi käsittämättömällä asenteella ja vauhkosi et hänen ei tarvitse kertoa mistä soittaa ennen ku kerron kuka minä olen

Eräs laulajan seuraaja kommentoi, että Posti nauhoittaa kaikki puhelut asiakaspalvelun laadun parantamiseksi. Jannikan mukaan puhelun aikana ei kerrottu nauhoituksesta, joten hänen tietääkseen puhelua ei saa nauhoittaa siinä tapauksessa.

- Jossain kohtaa muistaakseni puhelun äänittämisessä oli sama sääntö kuin valvontakameroissa. Aina pitää kertoa jos tallentaa? laulaja pohti.

Eräs Jannikan Twitter-keskusteluun osallistunut heitti ilmoille ajatuksen, että puhelu olisi soitettu väärään numeroon.

- Eikö silloin ole parempi, jos random vastaanottaja ei tiedä millä asioilla jollekin Janina Wirtaselle on soiteltu, vaikkapa että on mahdollisuus saada tämän postia väärillä tiedoin? Tietysti homman voisi hoitaa tyylikkäästikin, keskustelua kommentoitiin.

- Todennäköisyys, että puhelinnumero JA osoite olisi ollut virheellinen ja vielä sattumoisin samalle henkilölle on aika pieni. En suosittele kenellekään ilmoittamaan nimeä, kotiosoitetta ja olinpaikkaa tuntemattomalle, Jannika vastasi.


Lue myös: Jannika B aloitti uransa rohkealla riskillä: käytti veronpalautuksensa studion vuokraan – nämä hitit siitä syntyivät!

 

Posti reagoi nopeasti

Posti Group Oyj osallistui keskusteluun omalla virallisella Twitter-tilillään. 

- Kiitos kommentista, kaikille muillekin keskusteluun osallistuneille! Tapahtunut onkin jo meillä selvityksessä. Tämänkaltainen toiminta ei kuulu palveluperiaatteisiimme, siksi tämä tapaus käydään perinpohjin läpi, Posti kommentoi keskustelua.

Postin asiakaspalvelusta pyydettiin Jannikan puhelinnumeroa asian selvittämiseksi.

Tänään tiistaina (5.2.) Jannika julkaisi Twitter-tilillään kiitosviestin Postille sen nopeasta reagoinnista.

- Posti otti tästä hienosti kopin! Kiitos. Arvostan sitä suuresti ja tulen muistamaan hyvän palvelun huomattavasti paremmin kuin huonon, hän kirjoitti.

 


Teksti:
Antero Alhonen
Kuvat:
Pasi Murto, Twitter

Älä missaa kuumimpia viihdeuutisia! Seuraa Seiskaa somessa!