Uutiset

Huhhuh, suomalaismainos on YouTuben katsotuin - yli 80 miljoonalla klikillä!

10.12.2015 12:58

Lista vuoden 2015 katsotuimmista mainoksista on julkaistu. Top kymppiin mahtuvia mainoksia on katsottu YouTubessa yhteensä uskomattomat 470 miljoonaa kertaa.

Ykkösenä on suomalaisen Supercell-peliyhtiön helmikuussa julkaistu Clash of Clans –hittipelin Super Bowl –mainos, jota tähdittää Taken-näyttelijä Liam Neeson, raportoi Adweek.

 

 

Clash of Clans: Revenge – Super Bowl –mainoksen on nähnyt pelkästään YouTubessa yli 82 miljoonaa silmäparia.

 

 

Supercell dominoi listaa myös toisella mainoksella. Viime vuonna julkaistu Boom Beach -pelin Speech-mainos on listalla sijalla neljä 49 miljoonalla katsojalla.

 

TOP 10

1. Clash of Clans: Revenge

2. Hyundai: A Message to Space

3. The Ad Council: Love Has No Labels

4. Boom Beach: Speech

5. Adidas: Unfollow feat. Leo Messi

6. Always: #LikeAGirl - Unstoppable

7. Durex: #Connect

8. Samsung Galaxy S6 and S6 edge: Official Introduction

9. Fanpage.it: Slap her

10. Budweiser: Lost Dog

 

 

 

 

 

 

 

Teksti:Mariama Bah
Kuvat:Seiskan toimitus
Jaa Artikkeli:

Älä missaa kuumimpia viihdeuutisia! Seuraa Seiskaa somessa!