Hyppää pääsisältöön

Amerikassa kohistaan: liukastemainos oli "liian homo" televisioon!

Boy Butterin liukastemainos on vedetty televisiosta, sillä sitä pidettiin "liian homona".

Chicagolainen Comcast-kaapeli-tv-yhtiö hylkäsi liukasteyhtiön mainoksen. Muualla mainos näytettiin suositun RuPaul’s Drag Race-televisiosarjan mainoskatkolla. Sarja, jonka kymmenes tuotantokausi pyörii parhaillaan televisiossa, siirtyi hiljattain LGBT-kanava Logolta VH1-"valtavirtakanavalle".

– Comcast ei uskonut että katsojat kestäisivät tämän tason homoutta, kuin mainoksessamme, jonka pääosassa nähdään seksikäs punapää, Seth Fornea, joka esittelee meille, miten voikirnua käytetään oikeaoppisesti, kirjoitti Boy Butter -perustaja Eyal Feldman.

– Luulisi, että Amerikan Keskilännessä voikirnun näkeminen herättäisi nostalgisia muistoja läheisistä maitotiloista, mutta valitettavasti ei silloin, jos voita kirnuaa homomies.

Kaksinaismoralistista

Feldman nostaa vastalauseessaan esiin myös kanavan harjoittaman kaksinaismoraalin:

– Tavoitteemme oli tehdä homoversio seksikkäistä Super Bowl -mainoksista ja kesyttää se niin kaikenikäisille sopivaksi kuin mahdollista, jotta välttäisimme juuri tällaiset kiellot. Seksikäs povekas nainen saa olla kaksimielinen ja näyttää runsaasti paljasta pintaa, mutta jos korvaat naisen homomiehellä, kyseessä onkin aivan eri juttu. 

Kanava ei ole toistaiseksi kommentoinut päätöstään.

Lähde: Pink News


Teksti:
Seiskan toimitus
Kuvat:
Seiskan toimitus

Katso Seuraavaksi

Älä missaa kuumimpia viihdeuutisia! Seuraa Seiskaa somessa!